Kolejna edycja Biegu po Nowe Życie – społecznej inicjatywy wsparcia polskiej transplantologii odbędzie się po raz pierwszy w formule online! W ponad trzygodzinnej audycji na żywo, która rozpocznie się 21 czerwca o 15:30 udział wezmą znane osoby ze świata filmu, teatru, estrady, sportu, i mediów, autorytety polskiej medycyny transplantacyjnej i partnerzy projektu. Partnerem projektu jest Santander Consumer Bank – bank od kredytów
– Niezmiennie dla nas najważniejsze są osoby po przeszczepieniu, to o nich jest i dla nich maszeruje Bieg po Nowe Życie – podkreśla Arkadiusz Pilarz, dyrektor wydarzenia. – Mamy już zgłoszenia kilkudziesięciu osób, które dzięki transplantacji otrzymały szansę na drugie życie. Wszyscy oni połączą się z nami w czasie transmisji, niektórzy na pewno pokażą nam swoje rodziny i przyjaciół, pozdrowią z miejsc, w których mieszkają z nadzieją, że planowany na październik warszawski Bieg po Nowe Życie wróci do formuły sprzed epidemii – tłumaczy Pilarz. Zachęcamy osoby po przeszczepieniu, by maszerowały z kijami do nordic walking w towarzystwie rodzin i przyjaciół w parkach, lasach, na skwerach i pokazały nam taki marsz w trakcie połączeń – dodaje.
W nowej odsłonie Biegu po Nowe Życie zostaną przygotowane trzy studia telewizyjne: w Wiśle, która pełnić będzie rolę gospodarza Biegu, w Warszawie i Wrocławiu. – W rozmowach z naszymi gośćmi będziemy poruszać tematy ważne dla polskiej transplantologii, nie zabraknie jednak tematów lżejszych – informuje Przemysław Saleta – współtwórca i ambasador Biegu po Nowe Życie. Jedną z godzin przekazu wypełnią sztafety nordic walking, tym razem w formule symbolicznej, jednak nawiązującej do tradycji wydarzenia.
Santander Consumer Bank jest partnerem strategicznym Biegu po Nowe Życie. Od kilku lat jeden z liderów rynku consumer finance w Polsce angażuje się w promocję idei polskiej transplantologii, współpracując z organizatorami tego niezwykłego projektu.