Wieczór 31 stycznia to wyjątkowa chwila dla każdego z ponad 2 600 pracowników Santander Consumer Banku. Podczas niezwykłej gali przedstawiciele nasi przedstawiciele odebrali przyznany drugi raz z rzędu tytuł Top Employer
Żeby uzyskać tytuł Top Employer 2019 każda organizacja musi przejść przez szczegółowe badania i spełnić określone w nich standardy. Dodatkowo niezależny audyt wszystkich odpowiedzi stanowi gwarancję odpowiedniego przebiegu procesu certyfikującego. – Ten tytuł to tak naprawdę nagroda i uznanie dla 2 600 naszych pracowników, którzy współtworzą atmosferę panującą w naszym Banku. Jest ona dla nas także najlepszym przykładem tego, że kultura organizacyjna oparta na haśle: Simple – Personal – Fair na dobre wpisuje się w naszą codzienność. Bo przecież w naszej pracy myślimy przede wszystkim o naszych klientach ale nie zapominamy o koleżankach i kolegach z pracy, czy społecznościach lokalnych, w których czy na rzecz których działamy poprzez wiele akcji CSR – zauważa Przemysław Kończal, Prezes Zarządu Santander Consumer Banku.
Rozwój? Na bank!
Zastanawiasz się, jak wygląda codzienna praca w Santander Consumer Banku? Oprócz wielu wyzwań to także mnóstwo powodów do codziennego uśmiechu. W corocznym badaniu zaangażowania pracownicy lidera rynku consumer finance podkreślają m.in. życzliwą atmosferę i niezwykłych ludzi, którzy tworzą tę organizację. Stawiasz na rozwój? Masz na to wiele możliwości. W jednej z dwóch instytucji finansowych należących do Grupy Santander w Polsce działa m.in. program Top Talents, wspierający rozwój najbardziej zaangażowanych pracowników. Aktualnie trwa także nabór zainteresowanych do projektu mentoringowego, czy Strefy Wymiany Wiedzy. To wewnętrzny program mini-MBA podczas którego pracownicy banku dzielą się swoją wiedzą i kompetencjami z kolegami i koleżankami z pracy. W 2018 roku swoje szkolenia prowadziło 35 trenerów, którzy zaproponowali łącznie 30 tematów z których przez 435,5 godziny szkoliło się 794 pracowników Santander Consumer Banku. Co szczególnie cieszy, ich uczestnicy ocenili je średnio na 4,81 w pięciostopniowej skali.
Codziennie Simple-Personal-Fair
– Te trzy słowa opisują kluczowe wartości, którymi kierujemy się w naszych wyzwaniach. Niezależnie od tego, czy w jednym sponad 320 oddziałów, czy w zespołach contact center we Wrocławiu i Ostrowie Wielkopolskim, w centrali, czy w gronie naszych ekspertów koordynujących współpracę z ponad 30 000 sklepów, punktów usługowych, dealerów i komisów samochodowych, każdego dnia staramy się nie tylko wspierać naszych klientów ale także budować wspierać i pomagać sobie wzajemnie – dodaje rzecznik prasowy Paweł Florkiewicz. 2019 roku to także wyjątkowa data dla całego zespołu Santander Consumer Banku związana z wdrożeniem nowej strategii biznesowej. To także przygotowania do wielkiej przeprowadzki pracowników centrali do nowego komfortowego biura, jaka planowana jest na przełom 2019 i 2020 roku. Bank będzie także wspierać miłośników dbania o zdrowie w ramach bezpłatnych treningów nordic walking czy namawiać kolejnych 100 000 Polaków do podpisania oświadczeń woli ze zgodą na przeszczep w ramach akcji „Zwykła karta – niezwykły dar”.
Chcesz dołączyć do grona pracowników Santander Consumer Banku? Sprawdź, kogo aktualnie szukamy w zakładce Oferty Pracy.