Zawierając umowę na kredyt gotówkowy, kredyt samochodowy lub kredyt ratalny, a także podczas korzystania z karty kredytowej, możesz skorzystać z ubezpieczenia, które gwarantuje bezpieczeństwo i możliwość spłaty rat w sytuacji wystąpienia niekorzystnych zdarzeń losowych. Ponadto, istnieje możliwość dopasowania ubezpieczenia do swoich potrzeb – dostępne są różne jego warianty.
Ubezpieczenia na życie i majątkowe
W każdym momencie naszego życia mogą pojawić się sytuacje, na które nie byliśmy wcześniej przygotowani. Nagłe wypowiedzenie z pracy z powodu restrukturyzacji firmy, niespodziewana hospitalizacja z powody choroby lub nieszczęśliwy wypadek w drodze do pracy. W takich przypadkach warto skorzystać z ubezpieczenia, które można wykupić w trakcie zawierania umowy o kredyt gotówkowy, kredyt ratalny lub korzystania z karty kredytowej. W zależności od wybranego ubezpieczenia oraz jego wariantu ochroną mogą zostać objęte następujące zdarzenia:
Ubezpieczycielem w tym przypadku są CNP Santander Insurance Life DAC i/lub CNP Santander Insurance Europe DAC. Więcej informacji na temat ubezpieczeń na życie i/lub interesu majątkowego znajduje się na stronie internetowej Santander Consumer Banku.
Ubezpieczenie Assistance „Pomoc na Zawołanie”
Klienci Santander Consumer Banku mogą również skorzystać z Ubezpieczenia Assistance „Pomoc na Zawołanie”. Jest to ubezpieczenie do kredytów – gotówkowych i ratalnych – oraz kart kredytowych, które zapewnia pomoc w różnych sytuacjach . W zależności od wybranego wariantu możesz liczyć na wiele korzyści.
Jeżeli dojdzie do zdarzenia w miejscu zamieszkania, możesz skorzystać z pomocy w domu, która obejmuje interwencję specjalisty (np. ślusarza czy hydraulika), organizację i pokrycie kosztów naprawy sprzętu (RTV, AGD, PC, tablet), transport i dozór mienia oraz usługi ekipy sprzątającej.
Przy nagłym zachorowaniu i nieszczęśliwym wypadku ubezpieczenie zapewnia m.in. wizyty lekarza, transport medyczny, opiekę pielęgniarki lub organizację procesu rehabilitacyjnego, a także umożliwia samodzielne wykonanie i przesłanie badań EKG na odległość oraz konsultacje z lekarzem kardiologiem w ramach teleopieki kardiologicznej. W przypadku co najmniej 14-dniowej hospitalizacji wypłacana jest również kwota w wysokości miesięcznych rachunków za określone usługi i media (np. czynsz, prąd i gaz).
Ponadto, w każdej chwili możesz otrzymać pomoc prawną – w zakresie prawa cywilnego, prawa pracy i windykacji należności.
Aby zgłosić roszczenie w ramach Ubezpieczenia Assistance „Pomoc na Zawołanie”, które oferuje AWP P&C S.A. Oddział w Polsce z siedzibą w Warszawie, wystarczy zadzwonić pod jeden z poniższych numerów telefonów: +48 22 522 27 66 lub +48 22 232 27 66.