Chcesz skorzystać z kredytu gotówkowego za pośrednictwem infolinii? W trakcie tego procesu prosimy klientów Santander Consumer Banku – bank od kredytów – o wykonanie przelewu o wartości 1 złotego. Za jego pomocą weryfikujemy tożsamość klienta. Przekonaj się, o czym pamiętać podczas jego wykonywania
Chcesz skorzystać z Mistrzowskiego kredytu gotówkowego a może z kredytu gotówkowego za pośrednictwem infolinii? W tym tekście wyjaśniamy, jak bez problemu dokonać przelewu weryfikującego tożsamość. To dzisiaj jedna z najszybszych opcji potwierdzenia Twojej tożsamości, gdy wnioskujesz o kredyt gotówkowy przez telefon. Cały proces potwierdzania odbywa się za pośrednictwem aplikacji panel klienta. To właśnie tam wygodnie przejdziesz przez cały proces zawarcia umowy i potwierdzenia Twoich danych osobowych.
O czym powinienem pamiętać wysyłając przelew weryfikujący moją tożsamość, gdy staramy się o kredyt gotówkowy?
Wysyłając przelew jednozłotowy warto zwrócić uwagę na dwie kluczowe kwestie.
Czy mogę wysłać 1 zł za pośrednictwem BLIK-a?
Niestety, wnioskując o kredyt gotówkowy musisz wysłać przelew z Twojego konta osobistego. Prosimy o niekorzystanie z płatności za pośrednictwem BLIK-a.
Zależy mi na szybkim otrzymaniu kredytu. Czy, żeby zadziało się to sprawniej mogę wysłać przelew ekspresowy?
Prosimy o wybranie przelewu standardowego. W przypadku przesłania przelewu weryfikacyjnego za pośrednictwem opcji Express Elixir, Blue Cash bądź innych, aktualnie możemy nie być w stanie dokonać weryfikacji poprawności Twoich danych, co może wydłużyć proces wnioskowania i otrzymania kredytu.
Jak mieć pewność, że dane mojego przelewu potwierdzającego tożsamość są prawidłowe?
W panelu klienta krok po kroku otrzymasz wiele przydatnych informacji odnośnie całego procesu związanego z potwierdzeniem tożsamości w trakcie składania wniosku o kredyt gotówkowy.
Jeśli Twój bank jest widoczny na liście instytucji finansowych w panelu klienta – postępuj zgodnie z kolejnymi krokami. Dla części banków dane do przelewu zaczytają się automatycznie w Twojej bankowości elektronicznej powiązanej z kontem osobistym. Jeśli tak się nie stanie, skopiuj treści z zakładki „Dane do przelewu” w odpowiednie pola.
Jeśli banku, gdzie masz konto, nie ma na liście – wybierz okno „Mam konto w innym banku”. Po zalogowaniu się do bankowości elektronicznej Twojego konta osobistego, skopiuj dane w odpowiednie pola. Pamiętaj, aby nie wybierać opcji przelewów ekspresowych.
Wypełniając pola do przelewu pamiętaj, aby uważnie sprawdzić, czy np. nie pojawiły się jakieś dodatkowe znaki albo różnice między danymi z sekcji „Dane do przelewu”. Nawet drobne zmiany, np. dodatkowe spacje, mają wpływ na akceptację przelewu weryfikującego Twoją tożsamość.
Czy zaraz po wysłaniu przelewu na 1 zł przejdę do kolejnego kroku związanego z otrzymaniem mojego kredytu?
Wiele czynników wpływa na to, czy do kolejnego kroku przejdziesz natychmiast, czy nie. Kluczowa jest kwestia księgowania. W przypadku przelewów weryfikacyjnych z banków, których logo widzisz w trakcie procesu wnioskowania – informacje najczęściej zaczytują się w kilka minut.
Jeśli korzystasz z opcji „Mam konto w innym banku” bądź samodzielnie wprowadzasz dane do przelewu, najczęściej będzie trzeba poczekać do najbliższego księgowania wpłat. Po stronie Santander Consumer Banku odbywają się one 3 razy w trakcie każdego dnia roboczego. Pamiętaj jednak, że potwierdzając swoją tożsamość np. w piątek wieczorem – potwierdzenie dotrze do banku dopiero w poniedziałek. Co ważne, potwierdzenie po zakończeniu weryfikacji przez Santander Consumer Bank - otrzymasz od nas e-mail na adres podany we wniosku o kredyt gotówkowy.
Chcesz sprawdzić, jak wygląda cała ścieżka związana z korzystaniem z panelu klienta? Zapoznaj się ze specjalną instrukcją obsługi, która krok po kroku pokazuje kolejne etapy całego procesu.
Masz pytania i wątpliwości związane z wnioskowaniem o kredyt gotówkowy przez telefon? Zachęcamy do kontaktu z naszymi doświadczonymi konsultantami, którzy czekają na Ciebie od poniedziałku do piątku od godz. 8:00 do godz. 21:00, w soboty od godz. 9:00 do godz. 15:00. pod numerem telefonu 71 773 27 49 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora).