Nowe formularze kontaktowe i automatyzacja procesu

Nowe formularze kontaktowe i automatyzacja procesu

Pandemia COVID-19 niejako wymusiła na nas szereg zmian, które wprowadziliśmy jako nowe rutyny do naszych codziennych działań. Szczególnie istotne były te dotyczące komunikacji, wymiany informacji. W obliczu pandemii z dnia na dzień wszyscy przeorganizowaliśmy nasze życie prywatne oraz zawodowe. Jako Bank świadomy biznesowych trendów oraz Waszych potrzeb byliśmy na to gotowi, a przedsięwzięte przez nas już wcześniej inicjatywy pozwoliły na usprawnianie komunikacji z Wami oraz procesów wewnętrznych.

Biorąc pod uwagę realia w jakich żyjemy informacje są czymś, co towarzyszy nam każdego dnia. Zależy nam na tym, żebyście Wy jako nasi Klienci mieli dostęp do potrzebnych informacji tak szybko, jak to możliwe, dlatego podjęliśmy działania mające na celu usprawnienie procesów ich wymiany z Wami, a pierwsze efekty pracy jakie osiągnął Zespół QuickFlow prezentujemy poniżej.

Co tak naprawdę wdrożyliśmy?

Doskonale zdajemy sobie sprawę, że kluczem do sukcesu jest zadowolenie naszych Klientów, dlatego tak ważne jest umożliwienie Wam szybkiej i prostej komunikacji z Bankiem. W tym celu na nowo zaprojektowaliśmy formularze kontaktowe na naszej stronie WWW, tak żeby były proste w użyciu, nawigowały użytkownika, podpowiadały możliwe rozwiązania. Korzystając z informacji zwrotnych dotyczących poprzednich formularzy kontaktowych oraz z najlepszych praktyk Customer Experience (doświadczeń klienta) zbudowaliśmy je w taki sposób, żeby ułatwiały Wam wybór obszaru, którego dotyczy Wasze zapytanie oraz wymagały wprowadzenia jedynie takich danych, które będą nam potrzebne do jego obsłużenia. Wasze opinie są dla nas bardzo istotne, dlatego po wypełnieniu formularza pojawi się krótka ankieta, w której możecie wyrazić zdanie na temat tego, jak oceniacie ten kanał komunikacji z Bankiem.

Link do nowych formularzy kontaktowych:

https://www.santanderconsumer.pl/kontakt/formularz-kontaktowy/

Wprowadziliśmy również pierwsze elementy automatyzacji w procesie rejestracji korespondencji elektronicznej (czyli m. in. formularzy kontaktowych), Wszystko po to, żebyście jak najkrócej czekali na odpowiedź dotyczącą ich zapytania.

Ufamy, że wdrażane przez nas zmiany korzystnie wpłyną na komunikację z Wami oraz na pozostałe procesy w naszym Banku, i że w najbliższych miesiącach będziemy mogli pochwalić się kolejnymi sukcesami zbliżającymi nas do celu, który nam przyświeca, czyli informacji dostępnej na czas i od ręki, gdziekolwiek jesteśmy.