Ruszamy z kampanią edukacyjną skierowaną do różnych grup społecznych

Ruszamy z kampanią edukacyjną skierowaną do różnych grup społecznych

 

Miło nam poinformować o starcie naszej kampanii edukacyjnej na temat finansów. W jej ramach zamierzamy uruchomić specjalną witrynę, gdzie wszyscy zainteresowani będą mogli zapoznać się z naszym raportem „Czy pandemia zmieniła podejście Polaków do świadomości finansowej?”, webinarami powstałymi we współpracy z rynkowymi ekspertami oraz e-bookiem stanowiącym źródło wiedzy w pigułce.

Celem naszych działań jest pogłębienie wiedzy finansowej Polaków i zachęcenie ich do edukacji w tym temacie niezależnie od wieku. Dlatego zdecydowaliśmy się na stworzenie specjalnej witryny #JasnoOFinansach, gdzie znajdą się materiały przeznaczone dla wybranych przez nas grup społecznych. W zamieszczonych tam pomocach poruszymy kwestie związane z planowaniem i umiejętnym zarządzaniem domowym budżetem, oszczędzaniem na emeryturze oraz bezpieczeństwem w sieci. Witryna ruszy już 18 października br. Traficie na nią za pomocą banneru umieszczonego na stronie głównej naszego banku. Działania związane z kampanią będziemy prowadzić też w mediach oraz w portalach społecznościowych naszego banku.

O naszej akcji będziemy informować również w oddziałach Santander Consumer Banku. Odwiedzając naszą placówkę, znajdziecie tam plakaty na temat kampanii oraz specjalne kody QR umieszczone na biurkach doradców. Po ich zeskanowaniu, zostaniecie automatycznie przeniesieni na stronę #JasnoOFinansach i otrzymacie dostęp do wszystkich znajdujących się tam materiałów.

Pamiętajcie: nigdy nie jest za późno, ani za wcześnie na rozpoczęcie edukacji finansowej. Szukajcie naszych materiałów na www.santanderconsumer.pl oraz na mediach społecznościowych. Znajdziecie tam wiele przydatnych i ułatwiających życie wskazówek. Stosując się do nich, już niedługo będziecie mogli cieszyć się stabilnym domowym budżetem i nie będziecie martwić się o swoje finanse.