Zmieniamy logo - nie zasady

Zmieniamy logo - nie zasady

Od września zmienia się logo Santander Consumer Banku. Od tego dnia profile społecznościowe, strona internetowa, czy oddziały jednego z liderów w obszarze finansów konsumenckich będzie można rozpoznać dzięki wizerunkowi Justyny Kowalczyk oraz czerwonemu napisowi Santander Consumer Bank na białym tle. Zmiana logo nie wpływa na dotychczasową ofertę produktową banku, charakter umów czy relacje z klientami

Zmiana będzie widoczna we wszystkich kanałach komunikacji. – Dostosujemy m.in. naszą stronę internetową, profile w social media, bankowość internetową, sukcesywnie także szyldy ponad 320 oddziałów i placówek partnerskich Santander Consumer Banku oraz punkty obsługi działające m.in. w sklepach Media Markt czy Castorama – wyjaśnia Paweł Florkiewicz, rzecznik prasowy Santander Consumer Banku.

Zmienia się logo…

Z czego wynika zmiana logo z dotychczas kojarzonej czerwieni? W ten sposób Santander Consumer Bank chce pomóc klientom i partnerom biznesowym w odróżnieniu się od innych instytucji finansowych, w tym Santander Bank Polska (do września 2018 r.: Bank Zachodni WBK). Santander Consumer Bank i Santander Bank Polska (do września 2018 r.: Bank Zachodni WBK) to dwie niezależnie działające instytucje finansowe. Oba banki funkcjonują na podstawie odrębnej licencji bankowej. Łączy je jednak przynależność do Grupy Santander.

Santander Consumer Bank, tak jak dotychczas, będzie koncentrować się na działalności w obszarze kredytów konsumenckich, oferując przede wszystkim produkty kredytowe, w oddziałach banku, a także poprzez sieć swoich partnerów biznesowych. Z kolei Santander Bank Polska S.A. (do września: Bank Zachodni WBK) jako bank uniwersalny zaproponuje swoje produkty i usługi klientom indywidualnym, firmowym i międzynarodowym korporacjom.

… nie zasady

Zmiana logo nie wpływa na dotychczasową ofertę produktową banku, charakter umów czy relacje z klientami. Wsparcie dot. proponowanych rozwiązań finansowych, niezmiennie, można uzyskać dzwoniąc na infolinię dostępną pod numerem 195 00 (koszt zgodny z taryfą operatora), sprawdzając informacje zwarte na stronie www.santanderconsumer.pl, kontaktując się w wiadomości prywatnej na oficjalnym profilu na Facebooku czy odwiedzając jeden z ponad 320 oddziałów. Najbliższy można znaleźć klikając TUTAJ

Nowe logo to także biel, która coraz mocniej będzie akcentowana nie tylko w logo Santander Consumer Banku. – Kolor biały, który od września 2018 r. będziemy wykorzystywać w naszych działaniach, symbolizuje  przejrzystość i prostotę. Wpisuje się on w filozofię działalności Santander Consumer Banku opartą o kulturę: Simple – Personal – Fair, której ważnym elementem jest także komunikacja z klientami. To także zapowiedź zmian w obszarze szeroko rozumianych finansów online, które planujemy wprowadzić w najbliższym okresie – dodaje Paweł Florkiewicz. W ramach informowania o zmianie logo Santander Consumer Bank przekazuje informację na ten temat do swoich klientów i partnerów. Działania te odbywały się, odbywają i odbędą m.in. za pośrednictwem listów, e-maili, smsów czy innych działań w internecie, obejmujących m.in. media społecznościowe.

Polecane artykuły
Raport "Rodzina w szkole"

Ile polskie rodziny kosztuje rok szkolny?

27 sierpnia 2018 Blisko Ciebie
Miesięczny koszt, jaki ponoszą rodzice w związku z uczęszczaniem jednego dziecka do szkoły to...
Czytaj więcej
Finał Akademii Zdrowia Santander Consumer Banku

Pomaszerujmy razem na Finał Akademii Zdrowia Santander Consumer Banku

20 sierpnia 2018 Blisko Ciebie
Finał Akademii Zdrowia Santander Consumer Banku zbliża się wielkimi krokami. Już 15 września, w...
Czytaj więcej
Karta kredytowa w Santander Consumer Banku - Visa TurboKARTA

Na wyjeździe z kartą kredytową

29 maja 2018 Bank Możliwości
Wiosenny czy letni wyjazd to czas pełen odpoczynku. Bez pośpiechu, bez stresu i bez… gotówki w...
Czytaj więcej