Znasz to uczucie, gdy po żmudnych poszukiwaniach w końcu trafiasz na ogłoszenie o pracę niemalże idealnie skrojoną dla Ciebie? Już prawie klikasz w przycisk „Aplikuj”, ale w ostatniej chwili zauważasz dopisek – doświadczenie wymagane. Z pewnością je znasz. Znają je wszyscy, zarówno młodzi, poszukujący pierwszej pracy i ci nieco starsi, zastanawiający się, z różnych przyczyn, nad zmianą branży. Brak doświadczenia to jedna z największych przeszkód w wejściu na rynek pracy i osiągnięciu sukcesu zawodowego. Na szczęście, jest na to sposób - praca u nas. W Santander Consumer Banku i zespole Contact Center
Kogo szukamy w Santander Consumer Banku?
Santander Consumer Bank to 155 lat doświadczenia na 10 najważniejszych rynkach świata, to 200 placówek w całej Polsce i ponad 2500 pracowników. Szanujemy naszą tradycję, ale jesteśmy otwarci na innowacje i… właśnie dlatego wciąż się rozwijamy oraz poszukujemy osób, które oferują coś więcej niż doświadczenie. Talent, ambicję i chęć do pracy.
Doświadczenie? Zdobędziesz je u nas!
W Santander Consumer Banku doskonale wiemy, że naszym największym kapitałem są pracownicy i nieustannie w nich inwestujemy. Dla nas najważniejszy jest człowiek, a nie jego życiorys. Wychodzimy z założenia, że doświadczenie zawsze można zdobyć, najlepiej u nas.
Dołączając do nas możesz liczyć na merytoryczne wsparcie przełożonych i innych pracowników oraz praktyczne szkolenia, nie tylko tak zwane „twarde”, czyli dotyczące programów, na których pracujemy oraz procedur bankowych, ale również te związane z kompetencjami miękkimi, czyli na przykład skuteczną komunikacją międzyludzką.
W naszych szkoleniach stawiamy na praktykę. Nie marnujemy czasu naszych pracowników i przekazujemy im tylko i wyłącznie przydatną wiedzę. Wiedzę, z której mogą korzystać każdego dnia. Nie tylko w pracy.
Praca w Contact Center. Na dobry początek i nie tylko!
Contact Center jest jednym z najważniejszych zespołów w strukturze Santander Consumer Banku. To także miejsce, w którym swoją przygodę z bankowością zaczynało wielu dzisiejszych managerów czy dyrektorów, którzy dzięki swojemu doświadczeniu zdobytemu właśnie w tym miejscu są dzisiaj jeszcze lepszymi managerami.
Zgodnie z filozofią „Simple, Personal and Fair” zawsze i wszędzie sprawiedliwie traktujemy naszych klientów, dążymy do uproszczenia procedur i doskonalimy jakości obsługi. Klienci szanują nasze wartości, a my szanujemy naszych klientów. Właśnie dlatego kładziemy duży nacisk na rozwój kompetencji z zakresu sprzedaży i obsługi klienta naszych pracowników. Zarówno tych początkujących, jak i bardziej doświadczonych.
Jeżeli więc Twoją mocną stroną są umiejętności interpersonalne, to będziesz mieć możliwość rozwoju w dziedzinie sprzedaży i obsługi klienta, ale jeżeli zdecydujesz się na inną ścieżkę kariery, to po zdobyciu odpowiednich umiejętności, zaproponujemy Ci udział w wewnętrznej rekrutacji na inne stanowisko, również do naszych zagranicznych oddziałów. Wszystko w Twoich rękach!
Dodatkowo, najlepsi pracownicy Santander Consumer Banku mają możliwość wzięcia udziału w wartościowych programach rozwojowych.
Nuda? Nie u nas!
A jeżeli szkolenie kojarzy Ci się z nudnymi wykładami i odliczaniem minut, trwających jak godziny, do końca, to… pozytywnie Cię zaskoczymy. Na organizowanych przez zespół Contact Center Santander Consumer Banku szkoleniach i warsztatach nie ma czasu na nudę – nasi doświadczeni trenerzy i szkoleniowcy nie tylko dopasowują zakres materiału do wymagań uczestników, ale również przekazują go w sposób niezwykle angażujący i ciekawy.
Santander Consumer Bank – otwarty dla wszystkich!
Praca w Contact Center to świetny sposób na rozpoczęcie kariery zawodowej i wejście na rynek pracy, ale także możliwość zdobycia dodatkowego źródła dochodu, czy konstruktywne zagospodarowanie wolnego czasu. Jesteśmy otwarci na pracowników preferujących system zmianowy, szczególnie odpowiadający studentom bądź osobom w wieku 50+. Od kilku lat dużym powodzeniem cieszy się w Santander Consumer Banku akcja „Praca na wakacje”, która umożliwia nie tylko zdobycie cenionego na rynku pracy doświadczenia, ale również… zostanie z nami na dłużej. Zawsze uważnie obserwujemy zaangażowanie i chęć do pracy uczestników akcji i najlepszych z nich zachęcamy do kontynuowania swojej drogi zawodowej w naszym banku.
Nie samą pracą pracownik żyje…
Santander Consumer Bank inwestuje nie tylko w rozwój pracowników, ale również w bezpieczeństwo socjalne i w dobre samopoczucie, także ich najbliższych. Aż 99% zatrudnionych w naszym zespole Contact Center pracuje w oparciu o umowę o pracę. Wszyscy jego pracownicy objęci są prywatną opieką medyczną i mają możliwość rozszerzenia ją na członków rodziny. Zainteresowani mogą uzyskać dofinansowanie do urlopów oraz możliwość skorzystania z preferencyjnych cen karnetów na siłownie, baseny, zajęcia fitness i wiele, wiele innych - m.in. dofinansowanie do zakupów okularów.
Pracując u nas możesz po prostu korzystać z możliwości i dbać o tak zwany work-life balance. Im więcej radości z życia, tym przyjemniej przychodzi się w poniedziałki do pracy. We wtorki, środy, czwartki, piątki i soboty też.
Jak aplikować do pracy w Contact Center Santander Consumer Banku?
Wystarczy, że wyślesz do nas swoją aplikację lub zadzwonisz, a my zajmiemy się resztą.
Dbamy o wygodę naszych kandydatów i szanujemy ich czas, dlatego na bieżąco odpowiadamy na zgłoszenia i zapraszamy zainteresowanych na rozmowę w dogodnym terminie. Dzisiaj zgłaszasz się do nas, a za kilka dni otrzymujesz informację o wyniku rekrutacji.
Szybko i konkretnie
Nasi pracownicy cenią również naszą elastyczność związaną z terminem rozpoczęcia pracy. Doskonale znamy realia rynku i wiemy, że czasami warto poczekać na odpowiedniego kandydata, dlatego nawet jeżeli wiąże Cię umowa o pracę z innym pracodawcą, to bez wahania aplikuj do nas!
Stawiamy na jasną i wygodną ścieżkę rekrutacji. Nie przemawiają do nas wieloetapowe rekrutacje z dziesiątkami rozmów. Predyspozycje kandydatów sprawdzamy podczas spotkania rekrutacyjnego, które jest też dopełnieniem formalności i okazją do poznania się bliżej. Bez stresu, w przyjaznej atmosferze.
Czyli tak, jak osoby szukające pracy lubią najbardziej.
Szczegółowe informacje uzyskasz wysyłając wiadomość na stronie oraz pod dedykowanym do rekrutacji w Contact Center numerem telefonu 71-358-21-89, na który możesz dzwonić śmiało od poniedziałku do piątku w godzinach 9-15.
Gdzie pracujemy?
Santander Consumer Bank posiada dwa Oddziały Contact Center - we Wrocławiu, w budynku TGG (ul. Słubicka 18) tuż przy dworcu PKP Wrocław Mikołajów i w Ostrowie Wielopolskim, w budynku ZAP przy ulicy Krotoszyńskiej 35. To świetne miasta do życia i rozwoju, dlatego do aplikowania zachęcamy nie tylko mieszkańców Wrocławia i Ostrowa Wielkopolskiego oraz okolicznych miejscowości, ale także osoby z innych regionów Polski. Do odważnych świat należy!
Warto u nas pracować. Mamy na to potwierdzenia!
Santander Consumer Bank, jako przyjazne miejsce pracy, doceniają nie tylko nasi pracownicy, ale także analitycy z Top Employers Institute, którzy oceniając aż 600 praktyk dotyczących zarządzania zasobami ludzkimi, przyznali nam certyfikat Top Employers Polska 2018 i umieścili nas w gronie 48 najlepszych pracodawców w Polsce[1].
To co… chcesz z nami porozmawiać o pracy w Contact Center?
[1] Top Employer, https://www.top-employers.com/pl-PL/companyprofiles/pl/santander-consumer-bank-s.a/#, stan na 23.05.2018 r.