Kariera? Na bank!

Praca w contact center Santander Consumer Banku

 Znasz to uczucie, gdy po żmudnych poszukiwaniach w końcu trafiasz na ogłoszenie o pracę niemalże idealnie skrojoną dla Ciebie? Już prawie klikasz w przycisk „Aplikuj”, ale w ostatniej chwili zauważasz dopisek – doświadczenie wymagane. Z pewnością je znasz. Znają je wszyscy, zarówno młodzi, poszukujący pierwszej pracy i ci nieco starsi, zastanawiający się, z różnych przyczyn, nad zmianą branży. Brak doświadczenia to jedna z największych przeszkód w wejściu na rynek pracy i osiągnięciu sukcesu zawodowego. Na szczęście, jest na to sposób - praca u nas. W Santander Consumer Banku i zespole Contact Center

Kogo szukamy w Santander Consumer Banku?

Santander Consumer Bank to 155 lat doświadczenia na 10 najważniejszych rynkach świata, to 200 placówek w całej Polsce i ponad 2500 pracowników. Szanujemy naszą tradycję, ale jesteśmy otwarci na innowacje i… właśnie dlatego wciąż się rozwijamy oraz poszukujemy osób, które oferują coś więcej niż doświadczenie. Talent, ambicję i chęć do pracy.

Doświadczenie? Zdobędziesz je u nas!

W Santander Consumer Banku doskonale wiemy, że naszym największym kapitałem są pracownicy i nieustannie w nich inwestujemy. Dla nas najważniejszy jest człowiek, a nie jego życiorys. Wychodzimy z założenia, że doświadczenie zawsze można zdobyć, najlepiej u nas.

Dołączając do nas możesz liczyć na merytoryczne wsparcie przełożonych i innych pracowników oraz praktyczne szkolenia, nie tylko tak zwane „twarde”, czyli dotyczące programów, na których pracujemy oraz procedur bankowych, ale również te związane z kompetencjami miękkimi, czyli na przykład skuteczną komunikacją międzyludzką.

W naszych szkoleniach stawiamy na praktykę. Nie marnujemy czasu naszych pracowników i przekazujemy im tylko i wyłącznie przydatną wiedzę. Wiedzę, z której mogą korzystać każdego dnia. Nie tylko w pracy.

Praca w Contact Center. Na dobry początek i nie tylko!

Contact Center jest jednym z najważniejszych zespołów w strukturze Santander Consumer Banku. To także miejsce, w którym swoją przygodę z bankowością zaczynało wielu dzisiejszych managerów czy dyrektorów, którzy dzięki swojemu doświadczeniu zdobytemu właśnie w tym miejscu są dzisiaj jeszcze lepszymi managerami.

Zgodnie z filozofią  „Simple, Personal and Fair” zawsze i wszędzie sprawiedliwie traktujemy naszych klientów, dążymy do uproszczenia procedur i doskonalimy jakości obsługi. Klienci szanują nasze wartości, a my szanujemy naszych klientów. Właśnie dlatego kładziemy duży nacisk na rozwój kompetencji z zakresu sprzedaży i obsługi klienta naszych pracowników. Zarówno tych początkujących, jak i bardziej doświadczonych.

Jeżeli więc Twoją mocną stroną są umiejętności interpersonalne, to będziesz mieć możliwość rozwoju w dziedzinie sprzedaży i obsługi klienta, ale jeżeli zdecydujesz się na inną ścieżkę kariery, to po zdobyciu odpowiednich umiejętności, zaproponujemy Ci udział w wewnętrznej rekrutacji na inne stanowisko, również do naszych zagranicznych oddziałów. Wszystko w Twoich rękach!

Dodatkowo, najlepsi pracownicy Santander Consumer Banku mają możliwość wzięcia udziału w wartościowych programach rozwojowych.

Nuda? Nie u nas!

A jeżeli szkolenie kojarzy Ci się z nudnymi wykładami i odliczaniem minut, trwających jak godziny, do końca, to… pozytywnie Cię zaskoczymy. Na organizowanych przez zespół Contact Center Santander Consumer Banku szkoleniach i warsztatach nie ma czasu na nudę – nasi doświadczeni trenerzy i szkoleniowcy nie tylko dopasowują zakres materiału do wymagań uczestników, ale również przekazują go w sposób niezwykle angażujący i ciekawy.

Santander Consumer Bank – otwarty dla wszystkich!

Praca w Contact Center to świetny sposób na rozpoczęcie kariery zawodowej i wejście na rynek pracy, ale także możliwość zdobycia dodatkowego źródła dochodu, czy konstruktywne zagospodarowanie wolnego czasu. Jesteśmy otwarci na pracowników preferujących system zmianowy, szczególnie odpowiadający studentom bądź osobom w wieku 50+. Od kilku lat dużym powodzeniem cieszy się w Santander Consumer Banku akcja „Praca na wakacje”, która umożliwia nie tylko zdobycie cenionego na rynku pracy doświadczenia, ale również… zostanie z nami na dłużej. Zawsze uważnie obserwujemy zaangażowanie i chęć do pracy uczestników akcji i najlepszych z nich zachęcamy do kontynuowania swojej drogi zawodowej w naszym banku.

Nie samą pracą pracownik żyje…

Santander Consumer Bank inwestuje nie tylko w rozwój pracowników, ale również w bezpieczeństwo socjalne i w dobre samopoczucie, także ich najbliższych. Aż 99% zatrudnionych w naszym zespole Contact Center pracuje w oparciu o umowę o pracę. Wszyscy jego pracownicy objęci są prywatną opieką medyczną i mają możliwość rozszerzenia ją na członków rodziny. Zainteresowani mogą uzyskać dofinansowanie do urlopów oraz możliwość skorzystania z preferencyjnych cen karnetów na siłownie, baseny, zajęcia fitness i wiele, wiele innych - m.in. dofinansowanie do zakupów okularów.

Pracując u nas możesz po prostu korzystać z możliwości i dbać o tak zwany work-life balance. Im więcej radości z życia, tym przyjemniej przychodzi się w poniedziałki do pracy. We wtorki, środy, czwartki, piątki i soboty też.

Jak aplikować do pracy w Contact Center Santander Consumer Banku?

Wystarczy, że wyślesz do nas swoją aplikację lub zadzwonisz, a my zajmiemy się resztą.

Dbamy o wygodę naszych kandydatów i szanujemy ich czas, dlatego na bieżąco odpowiadamy na zgłoszenia i zapraszamy zainteresowanych na rozmowę w dogodnym terminie. Dzisiaj zgłaszasz się do nas, a za kilka dni otrzymujesz informację o wyniku rekrutacji.

Szybko i konkretnie

Nasi pracownicy cenią również naszą elastyczność związaną z terminem rozpoczęcia pracy. Doskonale znamy realia rynku i wiemy, że czasami warto poczekać na odpowiedniego kandydata, dlatego nawet jeżeli wiąże Cię umowa o pracę z innym pracodawcą, to bez wahania aplikuj do nas!

Stawiamy na jasną i wygodną ścieżkę rekrutacji. Nie przemawiają do nas wieloetapowe rekrutacje z dziesiątkami rozmów. Predyspozycje kandydatów sprawdzamy podczas spotkania rekrutacyjnego, które jest też dopełnieniem formalności i okazją do poznania się bliżej. Bez stresu, w przyjaznej atmosferze.

Czyli tak, jak osoby szukające pracy lubią najbardziej.

Szczegółowe informacje uzyskasz wysyłając wiadomość na stronie oraz pod dedykowanym do rekrutacji w Contact Center numerem telefonu 71-358-21-89, na który możesz dzwonić śmiało od poniedziałku do piątku w godzinach 9-15.

Gdzie pracujemy?

Santander Consumer Bank posiada dwa Oddziały Contact Center - we Wrocławiu, w budynku TGG (ul. Słubicka 18) tuż przy dworcu PKP Wrocław Mikołajów i w Ostrowie Wielopolskim, w budynku ZAP przy ulicy Krotoszyńskiej 35. To świetne miasta do życia i rozwoju, dlatego do aplikowania zachęcamy nie tylko mieszkańców Wrocławia i Ostrowa Wielkopolskiego oraz okolicznych miejscowości, ale także osoby z innych regionów Polski. Do odważnych świat należy!

Warto u nas pracować. Mamy na to potwierdzenia!

Santander Consumer Bank, jako przyjazne miejsce pracy, doceniają nie tylko nasi pracownicy, ale także analitycy z Top Employers Institute, którzy oceniając aż 600 praktyk dotyczących zarządzania zasobami ludzkimi, przyznali nam certyfikat Top Employers Polska 2018 i umieścili nas w gronie 48 najlepszych pracodawców w Polsce[1].

To co… chcesz z nami porozmawiać o pracy w Contact Center?


 
Polecane artykuły
Zwykła karta - niezwykły dar

Daj z siebie więcej

21 czerwca 2018 Blisko Ciebie
Polska transplantologia, dzięki wielkiemu wsparciu ludzi dobrej woli, nieustannie się rozwija i...
Czytaj więcej
parkrun

Dołącz do parkrun. Biegiem!

21 czerwca 2018 Blisko Ciebie
Bieganie to cudowny sport. Wzmacnia odporność, poprawia kondycję, pozwala zgubić zbędne kilogramy i...
Czytaj więcej
Jak pracować, to u Top Employera!

Jak pracować, to u Top Employera!

19 marca 2018 Poznaj nas
Najlepszą inwestycją dla pracodawcy jest inwestycja w pracowników. Odpowiednio wyszkoleni,...
Czytaj więcej