Zdobyliśmy godło Bank Przyjazny Klientowi 2024!

Zdobyliśmy godło Bank Przyjazny Klientowi 2024!

 

Santander Consumer Bank już 11. raz otrzymał wyróżnienie przyznane w wyniku niezależnych badań wśród klientów, którzy wyrazili opinię na temat współpracy z naszym bankiem. Klienci docenili nas, m.in. za wysoką jakość obsługi, jasność komunikacji, uprzejmość i profesjonalizm, uczciwość i przyjazne rozwiązania online.

Jak mówi Jacek Wieczorkowski, który kieruje Zespołem Zarządzania Doświadczeniem Klienta:

Jeszcze kilka lat temu powiedziałbym, że to głównie zasługa naszych koleżanek i kolegów z oddziałów i contact center. I nadal oczywiście ich wkład i zasługi w ten sukces są przeogromne. Natomiast tak jak zmienia się bankowość, e-handel, potrzeby i przyzwyczajenia klientów, tak i zmieniają się kryteria oceny jakości obsługi i czynniki wpływające na satysfakcję. Od kilku lat w programie FPK oceniane są również aspekty produktowe, procesowe, czy proceduralne. Dlatego gratuluję tego sukcesu całemu zespołowi SCB. Wyniki certyfikacji pokazują, że klienci równie mocno doceniają profesjonalizm i uprzejmość pracowniczek i pracowników bezpośredniej obsługi, jak i sprawność procesów, przyjazność procedur, czy wygodę naszych rozwiązań on-line. Jak widać „Bank Przyjazny Klientowi” to zdecydowanie praca zespołowa!

 

·       97% klientów Santander Consumer Bank uważa że mamy proste procedury, można u nas szybko i łatwo dostać kredyt.

·       Zdaniem 95% klientów Santander Consumer Bank ma przyjazne rozwiązania online.

·       Według 96% klientów w Santander Consumer Banku można szybko i wygodnie dostać kredyt przez Internet.

·       98% klientów Santander Consumer Banku uważa że możliwość podglądu i obsługi swoich produktów bankowych przez bezpieczną aplikację mobilną to wygodne rozwiązanie.

·       8 na 10 klientów SCB uważa, że połączenie kredytów i uzyskanie jednej, nowej, dogodnej raty jest korzystniejsze niż spłacanie kilku rat każdego miesiąca.

·       95% klientów uważa, że aplikacja mObywatel przyspiesza procesy bankowe i pozwala im zaoszczędzić czas i wysiłek.

 

Godło Bank Przyjazny Klientowi jest ważnym wyróżnieniem w zakresie satysfakcji ze współpracy z firmą, które jest przyznawane na podstawie badania zrealizowanego na reprezentatywnej próbie klientów. O przyznaniu certyfikatu w 100% decyduje siła głosu klientów. Badanie ich opinii w ramach Programu Firma Przyjazna Klientowi jest realizowane przez agencję badawczą Experience Institute. Szczegółowe informacje o konkursie i jego założeniach możecie znaleźć na stronie organizatora https://firmaprzyjaznaklientowi.pl

 

Cieszymy się z tej oceny i jednocześnie dalej koncentrujemy się na przygotowaniu najlepszych rozwiązań dla naszych klientów. Naszym celem nadrzędnym jest zapewnienie najwyższego poziomu obsługi oraz wspieranie w tym naszych pracowniczek i pracowników, bez których nie odnieślibyśmy tych sukcesów. Dziękujemy za podjęcie się ambitnych wyzwań – to wyróżnienie jest kolejnym dowodem na to, że idziemy we właściwym kierunku.