Awaria? Służymy pomocą!

Awaria? Służymy pomocą!

 

Zdążyliśmy się już przyzwyczaić do tego, że nawet najnowsze urządzenia potrafią odmówić posłuszeństwa. Ale chyba nikt nie przywykł do samych awarii. Każda taka sytuacja wywołuje zaskoczenie oraz frustrację, związaną z koniecznością szukania fachowca lub zamiennika zepsutego urządzenia. A przecież istnieją ubezpieczenia stworzone dokładnie na takie okoliczności. Oto omówienie jednego z produktów dostępnych na rynku.

Coraz trudniej być „złotą rączką”, która we własnym domu naprawi wszystko. Sprzęt zrobił się zbyt skomplikowany i zróżnicowany. Funkcję takiego fachowca od wszystkiego może jednak pełnić dobrze skrojone ubezpieczenie, które uwzględnia posiadane przez ubezpieczonego urządzenia. Dlatego Ubezpieczenie „Mój Dom”, które jest dostępne w Santander Consumer Banku, ma 3 warianty – każdy o innym zakresie i na inne potrzeby.

Pakiet minimalny

Pierwszy zestaw korzyści obejmuje m. in. koszt naprawy sprzętu RTV i AGD nie starszego niż 10 lat oraz małego AGD nie starszego niż 5 lat. To także interwencje specjalistów domowych: ślusarza, hydraulika, elektryka, dekarza, szklarza i technika urządzeń grzewczych. Ciekawym uzupełnieniem pakietu są usługi deratyzacji, dezynsekcji i usuwania gniazd os czy szerszeni.

Pakiet podstawowy

Ten pakiet zawiera to samo co pakiet minimalny (ale przy wyższych limitach kwotowych) oraz dodatkowo obejmuje koszt materiałów wykorzystywanych przez ślusarza i szklarza, koszt naprawy urządzenia grzewczego oraz odzyskiwanie danych z takich urządzeń jak komputer czy tablet. Jest to więc interesujące rozszerzenie najbardziej niezbędnych usług.

Pakiet komfortowy

Zawiera wszystkie korzyści pakietu podstawowego, ale w tym przypadku limity kwotowe są jeszcze wyższe. Dodatkowo możemy tu liczyć na naprawę komputera, tabletu, bramy wjazdowej, domofonu i klimatyzacji. A także na dofinansowanie zakupu nowego sprzętu RTV lub AGD, jeśli zepsuty egzemplarz nie nadaje się już do naprawy.

Z takim ubezpieczeniem niemal żadna awaria nie będzie stanowiła problemu. Jeśli pojawi się problem, trzeba będzie tylko uruchomić wyjątkową „złotą rączkę” w postaci Ubezpieczenia „Mój Dom”.