Pracuj tak, jak lubisz, w Contact Center Santander Consumer Banku

Pracuj tak, jak lubisz, w Contact Center Santander Consumer Banku

 

Obecnie w Contact Center Santander Consumer Banku pracuje ponad 650 osób w różnych lokalizacjach. Swoje obowiązki mogą wykonywać stacjonarnie w dwóch biurach – w Ostrowie Wielkopolskim oraz we Wrocławiu. Jest również możliwość pracy zdalnej. Chcesz dołączyć do naszego teamu i pracować tak jak lubisz najbardziej? Dobrze trafiłeś, zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami poniżej.

Którą opcję wybrać – pracę stacjonarną czy zdalną?

Przed wyborem odpowiedniej dla siebie formy pracy należy zadać sobie pytanie czy posiadamy do niej odpowiednie warunki. Niezwykle ważne są dobrej jakości połączenie internetowe oraz spokojna przestrzeń, pozwalająca na skupienie się. Nie czujcie się źle, jeśli stwierdzicie, że praca zdalna nie jest dla Was. Badania, które przeprowadziliśmy w naszym Departamencie Contact Center potwierdziły, że taka forma realizacji swoich obowiązków służbowych nie jest dla każdego. Pracownicy, którzy nie zdecydowali się na pracę z domu najczęściej wspominali, że:

ü  nie mają u siebie w domu odpowiednich warunków (brakuje im odpowiedniego oświetlenia, biurka, krzesła biurowego),

ü  pracę utrudniają im domownicy, zwierzęta lub małe dzieci,

ü  brakuje im odpowiednich narzędzi (drukarek, skanerów, fax-u),

ü  nie potrafią się odnaleźć w tym modelu, tęsknią za pozytywną atmosferą jaka panuje w biurze i relacjami z innymi pracownikami.

Każdy, kto z różnych powodów nie jest zainteresowany pracą z domu, może wykonywać swoje obowiązki stacjonarnie w dwóch wspomnianych wyżej lokalizacjach, czyli w Ostrowie Wielkopolskim lub we Wrocławiu. Często zdarza się, że ze względu na bardzo przyjazną atmosferę pracy w biurze, pracownicy nie korzystają z opcji pracy zdalnej. W ankietach sami zwracają uwagę na to, że relacje z koleżankami i kolegami z zespołów często powodują, że zostają w biurze. Dodatkowo Santander Consumer Bank oferuje bezpłatną kawę i herbatę dla pracowników, a kuchnie są ważnym elementem życia biurowego.

Wolałbym/abym pracować zdalnie, ale trudno mi sobie wyobrazić jak to będzie wyglądać. Czy mogę prosić o więcej informacji?

Jasne, jeśli masz przestrzeń domową, w której możesz się skupić do wykonywania Twoich obowiązków będą potrzebne Ci jeszcze dwie rzeczy:

1.       Dostęp do szybkiego Internetu o przepustowości minimum 30 Mb/s - jest to bardzo ważny aspekt w pracy z klientami banku. Najlepiej korzystać z Internetu kablowego lub światłowodu, gdzie połączenie jest stabilne i dobrej jakości. Na bazie naszych doświadczeń możemy powiedzieć, że najmniej sprawdza się internetowe połączenie radiowe oraz to udostępniane ze swojego smartfonu czyli tzw. hotspot osobisty.

2.       Sprzęt – o to jednak zadbamy my. Udostępniamy naszym pracownikom urządzenia niezbędne do wykonywania ich pracy. W skład takiego zestawu wchodzi: nowoczesny laptop razem z torbą, mysz oraz profesjonalne słuchawki do komfortowego wykonywania połączeń telefonicznych z naszymi klientami.

Nie obawiaj się też, że pracując z domu zostaniesz pozostawiony sam sobie. Osoby pracujące zdalnie są w stałym kontakcie z przełożonymi oraz kolegami i koleżankami z zespołu. Jeżeli pojawi się trudne pytanie ze strony klienta, można je zadać na wewnętrznym komunikatorze lub zadzwonić bezpośrednio do przełożonego lub innej osoby z teamu. Wszystko po to, aby pracownicy na pracy zdalnej czuli się maksymalnie komfortowo wykonując swoje codzienne obowiązki, a klienci naszego banku byli obsłużeni na najwyższym poziomie. 

Praca zdalna działa u nas bardzo dobrze. Świadczą o tym ostatnie wyniki naszej wewnętrznej ankiety przeprowadzonej wśród pracowników Contact Center Santander Consumer Banku. Wzięło w niej udział ponad 400 osób, które zapytaliśmy o opinię na temat wykonywania swoich obowiązków z domu. Średni poziom zadowolenia z pracy zdalnej wyniósł 4,75 w 5-stopniowej skali, a 98 proc. ankietowanych, pracujących w tym modelu, zadeklarowało, że są zadowoleni lub bardzo zadowoleni z takiego trybu pracy. Z plusów pracy zdalnej najczęściej pojawiały się takie odpowiedzi jak „brak konieczności dojazdów do firmy”, „oszczędność czasu i pieniędzy na dojazdy” czy „wygoda i komfort pracy”. Jeśli chodzi o gorsze strony takiej pracy, w większości ankietowani twierdzili, że „nie widzą żadnych minusów”. Część wspomniała jedynie o „braku bezpośredniego kontaktu z innymi pracownikami”.

Przy pracy zdalnej, tak samo jak przy stacjonarnej, ważny jest dla nas well-being i work-life-balance naszych pracowników. Dbanie o ich dobrostan jest jednym z naszych priorytetów na najbliższy czas.

Podjąłem/ęłam decyzję, chcę u Was pracować. Jak zaaplikować?

Bardzo się z tego cieszymy. Osoby zainteresowane pracą w Contact Center zapraszamy do kontaktu na alias cc-praca-wro@santanderconsumer.pl lub z Jarkiem Nieradko – Menadżerem ds. Rekrutacji i Onboardingu w Contact Center. Jarek chętnie odpowie na pytania dotyczące warunków i przedstawi aktualne oferty w Contact Center.

Jeśli chcecie rozpocząć u nas pracę zdalną, jest kilka możliwości. Większość pracowników Contact Center w okresie onboardingu pracuje stacjonarnie w biurze we Wrocławiu lub Ostrowie Wielkopolskim, a następnie przechodzi na pracę zdalną. Uzależnione jest to od wyników, decyzji pracownika oraz bezpośredniego przełożonego. Raz w miesiącu zapraszamy zdalnych pracowników do pracy w biurze – to dobra okazja do poznania osób z zespołu, wypicia wspólnej kawy oraz omówienia ważnych spraw. Są jednak takie rekrutacje, w których praca od pierwszych dni odbywa się w 100 proc. zdalnie - aktualne oferty znajdziecie w zakładce kariera oraz u partnerów biznesowych wpierających Contact Center w ramach procesu rekrutacji – Gi BPO Finance oraz MP Transactions.

 

Zapraszamy do aplikowania!