O pracy w call center powiedziano i napisano wiele, często nie do końca prawdziwego. W Contact Center Santander Consumer Banku panują zupełnie inne standardy niż te, o których się mówi. Co najważniejsze, nasi pracownicy mogą się rozwijać i kontynuować swoją karierę także w innych działach organizacji. To także dobre miejsce na rozpoczęcie kariery w sektorze bankowym.
Kontakt z klientem wymaga obszernej wiedzy o produkcie, znajomości procedur i odpowiednich umiejętności interpersonalnych. Pracownicy naszego Contact Center muszą być przygotowani do swojej codziennej pracy oraz do przyszłych wyzwań. Dlatego przygotowaliśmy dla nich szereg dedykowanych programów szkoleniowych i rozwojowych, także podczas rozpoczęcia pracy. Dzięki temu już od pierwszego dnia nasi pracownicy mogą korzystać z programów szkoleniowych, podczas których w przyjazny sposób zdobywają wiedzę o produktach bankowych i przy okazji rozwijają też kompetencje przydatne nie tylko w pracy ale też w życiu prywatnym. Bo przecież sztuka negocjacji, czy efektywnej komunikacji przyznaje się nie tylko podczas 8 godzin pracy. Osoby zatrudnione w Contact Center Santander Consumer Banku mogą uczestniczyć w programach ogólnofirmowych oraz indywidualnych i teamowych coachingach, a także mają możliwość korzystania z dedykowanych sesji treningowych. Contact Center to prawdziwa kuźnia talentów, dlatego dbamy o to, by zatrudnione tam osoby miały dostęp do wiedzy i nowoczesnych narzędzi i programów rozwojowych. Oto niektóre z działań, jakie wykorzystujemy każdego dnia:
Akademia Rozwoju Talentów
To realizowany w ostatnich latach cykl warsztatów prowadzonych przez trenerów Contact Center oraz spotkań z ekspertami Santander Consumer Banku. Adresowany jest dla wyróżniających się pracowników Contact Center, najczęściej z minimum rocznym doświadczeniem. Uczestnicy rozwijają swoje kompetencje zawodowe i osobiste, które mogą być przydatne także w życiu prywatnym. W ciągu kilkunastu miesięcy kursanci biorą udział w warsztatach z rozwoju osobistego, komunikacji, pracy zespołowej, rozwoju umiejętności analitycznych oraz wiedzy z zakresu działalności banku. Nabywają w tym czasie umiejętności, które są niezbędne przy bezpośredniej pracy z klientem, ale przydają się także na kolejnych etapach kariery.
Strefa zaangażowanego pracownika
To program rozwojowy dla pracowników Contact Center. Składa się ze Strefy Szkoleń dla najbardziej zaangażowanych pracowników, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę oraz Strefy Wsparcia w rekrutacji wewnętrznej. W ramach pierwszego modułu dbamy o to, aby rozwijać i wspierać pracowników w ich codziennych obowiązkach. Z kolei Strefa Wsparcia przygotowuje do rozmowy rekrutacyjnej na inne stanowisko w ramach struktury Santander Consumer Banku. Wbrew pozorom takich awansów do biura głównego, znajdującego się we Wrocławiu, w skali roku jest kilkanaście. W ten sposób doceniamy i wyróżniamy najbardziej zaangażowanych, gotowych na dalszy rozwój i kolejne wyzwania pracowników.
Strefa Wymiany Wiedzy
To ogólnofirmowy program szkoleniowy, w ramach którego doświadczeni pracownicy Santander Consumer Banku dzielą się swoją wiedzą ze współpracownikami. Do tej pory odbyły się szkolenia m. in. z komunikacji, umiejętności osobistych, prawa, SQL, zarządzania projektami, mediów społecznościowych oraz ryzyka operacyjnego. To świetna okazja do tego, aby poznać podstawy albo uzyskać bardziej zaawansowane kompetencje z wybranego przez siebie obszaru. Co najważniejsze, zapisując się na szkolenia w ramach Strefy Wymiany Wiedzy wcale nie trzeba mieć doświadczenia w danym obszarze. Liczy się przede wszystkim focus na rozwój.
Index DZL
To program wspierający zdobywanie nowych doświadczeń pomiędzy jednostkami organizacyjnymi Santander Consumer Banku. Uczestnicy poznają inne obszary funkcjonowania banku i zdobywają nowe, praktyczne umiejętności spoza aktualnego zakresu obowiązków. Najczęściej ten wewnętrzny program stażowy trwa około 1-2 miesięcy. I tak studiując prawo masz możliwość odbycia pełnopłatnego stażu np. w naszym departamencie prawnym, compliance czy windykacji. To zatem okazja nie tylko do zaliczenia praktyk studenckich ale poznania „od podszewki” pracy w różnych obszarach biznesowych banku – od HR przez marketing po np. zespoły pracujące nad innowacyjnymi rozwiązaniami produktowymi.
Rozwijaj się przyjaźnie
Podczas szkoleń dbamy nie tylko o ich atrakcyjność czy przydatność oraz potrzeby pracowników. Ponieważ Contact Center działa w dwóch lokalizacjach, we Wrocławiu i Ostrowie Wielkopolskim, pracownicy z tych miast mogą wspólnie uczestniczyć w szkoleniach, dzięki specjalnie przygotowanym pomieszczeniom wideokonferencyjnym. W ten sposób udział w szkoleniu nie zawsze wiąże się ze żmudnymi i wielogodzinnymi dojazdami i powrotami do serca Santander Consumer Banku, które bije we Wrocławiu.
Co łączy pracowników Contact Center Santander Consumer Banku? Wiele pasji, mnóstwo codziennych powodów do uśmiechu i chęć pomagania ponad 2 000 000 klientów, którzy być może dzięki Tobie, będą mogli powiedzieć, że jesteśmy godnym partnerem ich codzienności. Pomóż nam w spełnianiu codziennych i niecodziennych planów Polaków. Zapraszamy do rozmowy i zaaplikowania do Contact Center Santander Consumer Banku we Wrocławiu i Ostrowie Wielkopolskim.