Czy szkolenia firmowe spędzają Ci sen z powiek? Czy wiedza na temat zmian w produktach czy regulacjach musi być nudna? Zdecydowanie nie. Od kilku lat w Santander Consumer Banku wykorzystujemy zdalne formy edukacji. Dzięki nim także pracownicy naszych oddziałów mogą nie tylko zdobywać wiedzę przydatną w swojej pracy, ale też nowe kompetencje i umiejętności
W Santander Consumer Banku wiemy, że proces zdobywania wiedzy musi być przyjazny dla użytkownika. Dlatego, nie tylko w biurze głównym, czy contact center, ale sieci ponad 330 naszych oddziałów, pracownicy zdobywają nową wiedzę i umiejętności na specjalnych platformach e-learningowych.
W naszych oddziałach doradcy uczestniczą w webinarach z nowych produktów, np. ubezpieczeń. – Nasze projekty szkoleniowe realizujemy również przy zaangażowaniu kolegów i koleżanek z zespołów odpowiedzialnych za produkty. Dopasowujemy je do potrzeb każdego pracownika, dlatego odbywają się w dogodnych dla nich terminach. W związku z prośbami, jakie dostaliśmy, część z nich odbywała się po pracy, czy w weekend. Podczas wideospotkania z trenerem można zobaczyć prezentację, film, wysłuchać prowadzącego i uzyskać odpowiedź na nurtujące pytania. To także okazja do wspólnego dzielenia się wiedzą, praktykami i inspiracjami. Świetna alternatywa dla terenowych szkoleń z wiedzy produktowej! – mówi Monika Spychalska, kierownik zespołu zarządzania procesami rozwojowymi i komunikacją w oddziałach.
Jak zacząć i prowadzić rozmowę z klientem? To tylko jeden z tematów przygotowany we współpracy z VISA - Santander Consumer Bank. Ten specjalny wideo e-learning został stworzony z myślą o doradcach i konsultantach odpowiadających za sprzedaż i obsługę posprzedażową naszych kart kredytowych. Podczas szkolenia uczestnicy poznają przydatne informacje dotyczące tworzenia jasnych i obrazowych komunikatów, tłumaczenia właściwości produktu oraz zdobywają wiedzę związaną z nowoczesną i proaktywną sprzedażą.
Wyprawa piracka w pracy? To możliwe tylko w Santander Consumer Banku. – W naszych działaniach szkoleniowych chętnie odwołujemy się do elementów grywalizacyjnych czy gier, które pomagają w bardziej zaangażowanym przyswojeniu nowej wiedzy. Właśnie za pomocą metafory wyprawy piratów i zdobywania skarbu, zdradzaliśmy meandry procesu sprzedaży kredytów – opowiada Sylwia Zachariasz, menedżerka ds. procesów szkoleniowych i komunikacji. – Ciekawa forma, wiele praktycznych informacji i okazji do uśmiechu sprawiły, że szkolenie nasi pracownicy przyjęli bardzo gorąco. To nie koniec niespodzianek. Już kończymy pracę nad kolejnym fabularnym projektem szkoleniowym. O czym tym razem opowiemy? Nasi pracownicy przekonają się niedługo.
Pracownicy oddziałów uczestniczą wspólnie z zespołami contant center w programie grywalizacyjnym. Już niedługo opowiemy o nim więcej;) Szukasz inspirującego miejsca do pracy? Sprawdź, kogo aktualny szukamy w Santander Consumer Banku. Zajrzyj po więcej inspiracji na naszą stronę Kariery.