W Santander Consumer Banku – banku od kredytów – zwracamy szczególną uwagę na to, aby także pracownikom contact center zaproponować atrakcyjny pakiet benefitów i dodatkowych świadczeń, które nie tylko pomogą w pracy, własnym rozwoju, ale też w spędzaniu czasu wolnego
W naszej codziennej pracy zawsze postępujemy zgodnie z wartościami Simple-Personal-Fair, dlatego kultura osobista i szacunek są wpisane do naszego funkcjonowania w firmie. Stawiamy także na elastyczne work life balance, bo zdajemy sobie sprawę, że wielu naszych konsultantów contact center łączy pracę z innymi obowiązkami, czy po prostu chce odpocząć. W pracy dbamy o wzajemny komfort. – Każdy, kto rozpoczyna u nas pracę może liczyć na solidny pakiet szkoleń startowych – mówi Jarosław Nieradko, trener contact center, którego możecie spotkać podczas rozmów rekrutacyjnych. – Dbamy tutaj nie tylko o zdobycie niezbędnej wiedzy praktycznej, ale także o poznanie rozwiązań finansowych, których znajomość powinien posiadać każdy pracujący dla Santander Consumer Banku. W szczególnie życzliwej atmosferze odbywają się także pierwsze kontakty z klientami, zawsze pod opieką bardziej doświadczonych konsultantów.
Rozwój na maxa
Konsultanci contact center mogą liczyć na rozwój swoich kompetencji nie tylko ściśle związanych z wykonywaną pracą. Czeka na nich dostęp do wewnętrznej oferty szkoleniowej a także Stefy Wymiany Wiedzy – specjalnego programu wewnętrznego dzielenia się wiedza w Santander Consumer Banku. Przedstawiciele CC uczestniczą także w innych projektach rozwojowych, np. programach mentoringowych, czy stażach wewnętrznych, które są nie tylko okazją do odbycia praktyk zawodowych, ale też poznania specyfiki pracy różnych zespołów Santander Consumer Banku. Sporą popularnością cieszy się także grywalizacja, łącząca pracę z dobrą zabawą.
Wiele osób, dla których praca w contact center jest początkiem w karierze zawodowej, ceni sobie możliwość zdobycia umiejętności miękkich takich jak np.: umiejętności sprzedażowe, negocjacyjne, czy profesjonalne prowadzenie rozmów telefonicznych z kilentami. W rozwoju tych umiejętności pracownicy contact center są wspierani przez Zespół Trenerów. Po rozpoczęciu pracy możesz liczyć na wsparcie trenera, który doradzi Ci w jaki sposób rozmawiać z klientami oraz podpowie jak zachować się w trudnych sytuacjach. – Dbamy także o to, aby nasz zespół w Wielkopolsce miał możliwość udziału w projektach rozwojowych realizowanych we Wrocławiu. Aktualnie w czasie pandemii spotkania odbywają się wyłącznie online, a część naszych konsultantów otrzymała sprzęt, aby mogła pracować ze swoich domów. Ci, którzy pojawiają się w naszych biurach mogą liczyć na dbałość o wszystkie zasady wynikające z reżimu sanitarnego. Bezpieczeństwo ludzi, którzy dla nas pracują to dla nas jeden z kluczowych priorytetów. Kolejne to rozwój ale też dbałość o to, co dzieje się po pracy – dodaje Nina Gołębiowska, którą spotkacie podczas rekrutacji w naszym contact center w Ostrowie Wielkopolskim.
A po pracy… wiele możliwości
Dofinansowanie do karty benefitowej typu Multisportoraz pakietu medycznego, a także możliwość wykupienia pakietu dla swoich bliskich, dodatkowe znacznie tańsze ubezpieczenia, czy możliwość skorzystania z pożyczek pracowniczych oraz dedykowanych propozycji kredytu gotówkowego, kredytu samochodowego czy karty kredytowej – to tylko część z benefitów, które szczególnie doceniają pracownicy zespołów contact center we Wrocławiu i Ostrowie Wielkopolskim. Wielu cieszy także specjalna oferta rabatowa na zakup różnego rodzaju sklepów, m.in. z elektroniką, czy zakupów we Wrocław Fashion Outlet. Z myślą o rodzicach przygotowaliśmy dodatkowe świadczenia z okazji dnia dziecka i Mikołajek. W czasie pandemii nasi pracownicy mogą skorzystać np. z dofinansowanych zajęć online dla swoich pociech, zaś w poprzednich latach dla dzieci pracowników organizowaliśmy dofinansowane wyjazdy wakacyjne. Z kolei miłośnicy podróży mogli skorzystać z bogatej oferty wycieczek pracowniczych, często odbywających się poza naszym krajem. – W przypadku naszych pracowników w Ostrowie Wielkopolskim umożliwiamy także bezpłatny dojazd z Kalisza specjalnym dedykowanym transportem dostosowanym do posiadanego grafiku – dodaje Nina.
Dbamy o zdrowie!
W Santander Consumer Banku od wielu lat dbamy o zdrowie Polaków – ale także naszych pracowników. Dlatego co roku organizujemy akcje szczepień przeciwko grypie, akcje prozdrowotne, czy zachęcamy pracowników do udziału w różnych wydarzeniach sportowych. Latem 2020, mimo trwającej pandemii, nasi pracownicy za darmo mogą wziąć udział np. w 5. wirtualnym Biegu po Oddech, w ramach którego wspieramy chorych na mukowiscydozę, a ze swoimi bliskimi także w pucharach nordic walking, czy specjalnych codziennych treningach online, podczas których każdego ranka można zadbać o swoje zdrowie jeszcze lepiej. Wielu pracowników CC angażuje się także w specjalne projekty charytatywne, uczestnicząc w akcjach organizowanych przez bank, czy angażując się w akcje organizowane przez kolegów i koleżanki. Bo oprócz tego, że każdego dnia naszą pracą pomagamy Polakom realizować ich plany – mamy także wiele energii do pomagania.
Chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak wygląda praca w Santander Consumer Banku – zajrzyj na stronę kariery. Masz pytania o to, jak wygląda praca i rekrutacja do naszych zespołów contact center? Napisz do naszego zespołu we bądź w