Lato 2020 to nie tylko czas odpoczynku i wakacji. W oddziałach Santander Consumer Banku to także czas startu długo wyczekiwanej przez naszych doradców kolejnej edycji programu szkoleniowego Akademia Rozwoju, który odbywa się w pełni onlinowej formule
– Akademia Rozwoju to jeden z naszych filarów rozwojowych adresowanych do kierowników i doradców pracujących w oddziałach własnych i oddziałach partnerskich Santander Consumer Banku - banku od kredytów – mówi Monika Spychalska, kierownik zespołu zarządzania procesami rozwojowymi i komunikacją w oddziałach. – W obecnej sytuacji nasze aktywności szkolenie przenieśliśmy w pełni do sieci. Ze zdalnego kształcenia korzystamy z sukcesem od wielu lat, także włączając w to grywalizację, dzięki której jeszcze skuteczniej i przyjemniej realizowane są cele sprzedażowe w naszych ponad 330 oddziałach w całej Polsce. Niezależnie od Akademii Rozwoju pracownicy oddziału zdobywają i podnoszą kompetencje związane z wiedzą produktową – tak, aby w przyjazny i przyjemny sposób zdobywać wiedzę przydatną w odpowiadaniu na potrzeby Polaków, z którymi pojawiają się odwiedzając nasze placówki.
Rzeczywiście pomóc klientowi
Praca doradców to sprzedaż zgodnie z wartości Simple-Personal-Fair, dlatego jednym z kluczowych obszarów rozwijanych u pracowników oddziałów jest odpowiedzialne oferowanie propozycji finansowych. We współpracy z doświadczonymi trenerami nasi doradcy poznają nowe i odświeżają dotychczas znane techniki związane z badaniem potrzeb sprzedażowych, prezentacji oferty dostosowanej do potrzeb klienta, czy uczą się, jak funkcjonować na wzburzonych morzach, rafach i mieliznach swojej codziennej pracy. – W ramach projektu wspieramy także kierowników oddziałów i szefów naszych struktur regionalnych, aby jeszcze skuteczniej i autentycznie wspierali doradców w ich codziennej pracy – dodaje Sylwia Zachariasz, menedżerka ds. procesów szkoleniowych i komunikacji. – Dbamy także o rozwój kompetencji biznesowych. Nasi doradcy mogą korzystać ze specjalnych onlinowych lekcji angielskiego, a także z kursu rozwijającego ich wiedzę w wybranych aplikacjach biznesowych.
Zainspirować do działania
Akademia Rozwoju w oddziałach Santander Consumer Banku to także okazja na spotkanie oko w oko z ekspertami tego jednego z liderów rynku consumer finance. Niezależnie od tego czy w Brzegu, Suwałkach, Krakowie, czy Pucku nasi doradcy w godzinach pracy uczestniczą w spotkaniach, które pomogą im nie tylko codziennej pracy ale także własnym rozwoju. Okazją do tego będą realizowane w najbliższych tygodniach e-warsztaty na temat efektywnego zarządzania stresem, specyfiki funkcjonowania Biura Informacji Kredytowej, ograniczania ryzyka kredytowego, mediów społecznościowych, czy tajników e-commerce. Nowością jest chociażby kurs online opracowany na podstawie cyklu raportów Santander Consumer Banku – Polaków portfel własny: jak pandemia zmieniła naszą rzeczywistość? Podczas niego eksperci pracujący nad tym unikatowym projektem badającym polskich konsumentów podzielą się wiedzą na temat zmian, jakie wymusiła w naszej nowej rzeczywistości pandemia.
Pracując stawiasz na rozwój i nie chcesz opuszczać powiatu, w którym mieszkasz? Sprawdź, czy w Twojej okolicy nie szukamy właśnie doradcy lub kierownika do jednego z oddziałów Santander Consumer Banku. Sprawdź, kogo aktualny szukamy do pracy. Zajrzyj po więcej inspiracji na naszą stronę Kariery.