Kredyt na zakup towarów i usług, czyli popularne raty, staje się coraz częściej wybieraną formą finansowania zakupów Polaków w sieci. Klientom sklepów internetowych Grupy Morele od października daliśmy możliwość wyboru płatności ratalnych w przyjaznym, stuprocentowo online, ekosystemie ich platformy internetowej
Santander Consumer Bank jako lider na rynku kredytów konsumenckich od lat wspiera swoich partnerów biznesowych, w tym czołowych graczy na rynku e-commerce w Polsce. – Zależy nam na dostarczaniu rozwiązań, które z jednej strony usprawniają wewnętrzne procesy naszych partnerów handlowych, z drugiej strony pomagają konsumentom w bezpiecznym i komfortowym finansowaniu ich zakupów dokonywanych w sklepach internetowych – mówi Agnieszka Kociemska, Dyrektor Departamentu Sprzedaży i Zarządzania Relacjami z Partnerami Biznesowymi w Santander Consumer Banku.
Dla Grupy Morele.net, w skład której wchodzi 10 sklepów internetowych, została przygotowana specjalna platforma dzięki której klienci korzystający z blisko miliona produktów mogą w przyjaznym środowisku wybranego przez siebie e-commerce przejść przez cały proces kredytowania swoich zakupów. Wszystkie aktywności zostały zaprojektowane tak, aby skorzystać z nich komfortowo, niezależnie od rodzaju urządzenia, na jakim dokonujemy zakupów - komputerze stacjonarnym, laptopie, tablecie albo smartfonie.
– Jeszcze w tym roku planujemy kolejne wdrożenia, usprawniające zakupy w polskich e-sklepach i finansowanie ich za pośrednictwem kredytu na zakup towarów i usług – mówi Piotr Żabski, Wiceprezes Zarządu Santander Consumer Banku, odpowiedzialny m.in. za rozwój elektronicznych kanałów sprzedaży. – Stawiamy także na tworzenie innowacyjnych rozwiązań bankowych w zwinnych metodykach pracy, np. agile. Mają one nie tylko umocnić naszą pozycję na rynku consumer finance w Polsce ale też pomóc w realizacji jakościowej zmiany dla klientów.
Grupa Morele.net to jeden z kluczowych partnerów biznesowych Santander Consumer Banku w obszarze wspierania segmentu e-commerce innowacyjnymi rozwiązaniami z zakresu finansowania zakupów konsumenckich. Jej celem jest rozwój szybkich, bezpiecznych i atrakcyjnych cenowo zakupów. Nasz partner oferuje dzisiaj blisko 1 000 000 produktów w konkurencyjnych cenach, łącząc bogactwo oferty, doświadczenie zatrudnionych ludzi ze sprawną platformą zakupową i logistyką. Ze strony Santander Consumer Banku za wdrożenie odpowiadało niemal 50 specjalistów z różnych obszarów: od sprzedaży ratalnej, przez IT po budowanie innowacyjnych procesów.
Więcej o kredycie na zakup towarów i usług Santander Consumer Banku przeczytasz m.in. na naszym blogu.